Alapozza meg jövőbeni sikereit és bővítse hatékonyan vevőkörét tudatos online marketing tevékenységgel! Éljen Ön is az Internet által biztosított marketing lehetőségekkel!

Komplett megoldást kínálunk a tervezéstől a megvalósításig, a működtetéstől az eredmények kiértékeléséig.

Amit ígérünk:

Segítünk megtervezni a vásárlók számára vonzó honlapot és kialakítani egy hatékony értékesítési stratégiát.
Professzionális módon készítjük el honlapját, esztétikai és funkcionális szempontból is a tökéletességre törekszünk.
Nem hagyjuk magára: folyamatosan frissítjük, reklámozzuk honlapját.
Kitartóan dolgozunk az eredményességért, garantáljuk weboldal látogatottságát!

A fő szempontunk a hatékonyság, ezért már az első lépésben, a stratégia kialakításakor meghatározzuk azt a folyamatot, amely látogatót, érdeklődőt, vásárlót eredményez. Fontos a kínált termék sajátosságainak figyelembe vétele, a célcsoportok pontos felmérése, az eszközök megfelelő megválasztása stratégiai szinten.

tervezes-megvalositas-mukodtetes-elemzes

Második lépésként elkészítjük a honlapot, amely a célcsoportok igényei szerint kerül kialakításra, a termékek, szolgáltatások közvetlen értékesítését szolgálja és alkalmas a kampányok által vonzott látogatókat vásárlásra ösztönözni.

latogato-erdeklodo-vasarlo

Harmadik lépésben a folyamatos tartalomfejlesztés mellett elindulnak a termékeket, szolgáltatásokat népszerűsítő kampányok, amelyek a kezdetektől biztosítják a honlap látogatottságát.

Folyamatosan ellenőrizzük az eredményeket, és a tapasztalatok levonásával alakítjuk a weboldalt, a tartalmat, a marketing kampányokat.

eredmeny-vevo

Együttműködés, partnerség – közös munka a hatékonyság kulcsa

Természetesen a honlap tulajdonosa Ön lesz és együttműködésünknek is igen szorosnak kell lenni, hiszen Ön ismeri a saját piacát, célcsoportját, ami a weboldal arculata és tartalma kialakításakor nélkülözhetetlen. Ajánlatunk elfogadása révén egy folyamatos partneri viszonyt létesítünk, amit a konkrét eredmények kiértékelésének függvényében alakíthatunk.

Mennyibe kerül?

Munkánk díja egyszeri honlapkészítési költségből és havi online marketing kampány lebonyolítási díjból áll.
A honlapkészítés költsége tartalmazza a marketing koncepciót, amely a piacelemzést, a kulcsszóelemzést, az értékesítés folyamatának kidolgozását és a weboldalt népszerűsítő marketingeszközök megválasztását foglalja magában. Szintén a honlapkészítés árában foglaljuk a domain regisztráció, a grafikai tervezés, a tartalom feltöltés és a keresőoptimalizálás költségét. A honlap ára az igényelt funkciók szerint előzetes árajánlatban kerül meghatározásra.
Az online marketing kampány lebonyolítását havi díjért végezzük, amely tartalmazza a tárhely biztosítását, a honlap karbantartását, üzemeltetését, a folyamatos tartalomfejlesztést és a marketing kampányok koordinációját, a fizetett hirdetések lebonyolításához és a kampányok sikeréhez elengedhetetlen érkező oldalak kialakítását, tehát a honlap tartalmának folyamatos fejlesztését is. Ennek költsége az alkalmazott eszközök mennyiségétől függ, ezekre a közösen egyeztetett indikátorok (látogatószám, feliratkozók) alapján teszünk javaslatot.

Elérkezett az idő, hogy vállalkozása a leghatékonyabban használja ki az online marketingben rejlő lehetőségeket és cége valódi versenyelőnybe kerüljön!
Kérje ajánlatunkat!

Ne habozzon, hívja még ma értékesítőnket,

Nagy Dávidot a 06-30-450-4098 telefonszámon!

Küldje el kérdését e-mail-ben az info(kukac)info-partner.hu címre!

Ha július 30-ig megrendeli szolgáltatásunkat, ajándékba kap egy Google Adwords kampányt!

Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az ajánlat?

1) Online marketing stratégia kidolgozása

Piackutatás

A piackutatás során a versenytársak és a célcsoportok sajátosságait az online marketing szempontjai szerint mérjük fel. Az ideális vásárlót ismerve könnyebb a fókuszálás a megfelelő célközönségre. Elemezzük a versenytársakat és megállapítjuk, hogy milyen stratégiával tudunk leghatékonyabban érdeklődőket és vásárlókat szerezni, hogyan tudjuk a célcsoportot megszólítani, milyen üzenetekre van szükség, mit gondol és hogyan kommunikál termékünkről a megcélzott vásárló. Felmérjük a lehetséges kulcsszavakat, azaz, hogy a keresőben milyen szavakat írnak be a téma iránt érdeklődők. Meghatározzuk azokat a kulcsszavakat, amelyekre jó helyezést kívánunk elérni a keresőkben.

Látogató szerzési lehetőségek

Megtervezzük milyen eszközökkel fogunk az oldalra látogatókat hozni. Leginkább a tartalommarketingre építünk és a keresőkből érkező látogatókat célozzuk, amit kiegészítenek a különböző fizetős marketing lehetőségek. Elsősorban a google adwords, a facebook hirdetés és az online médiában megjelenő hirdetések lehetnek hatékonyak.

Értékesítési útvonal megtervezése

Szükséges annak a folyamatnak a végiggondolása, amely a látogatónak a weboldalunkra érkezése és a vásárlás között zajlik. Jellemzően nem vásárolnak az emberek első látogatásuk alkalmával, először csak a téma iránt érdeklődnek és a hasznos tartalmat keresik. Az érdekes, egyedi tartalom generálása és a hozzáértés által keltett bizalom eredményez vásárlást. Célszerű a látogatókkal folyamatos kapcsolatot kialakítani, amelyre a feliratkozás révén lesz lehetőségünk. Adatbázis építésével új eszközök felhasználása válik lehetővé, hírlevéllel, direkt e-mailekkel újabb információkat, ajánlatokat juttatunk el az ügyfélnek, hogy visszataláljon a honlapra.

2) Honlap elkészítése

Tárhely, domain, levelezés

A honlap és a levelezőrendszer zavartalan működtetését teljes körűen biztosítjuk, az üzemeltetés során felmerülő problémákat gyorsan és hatékonyan kezeljük. Önnek ezzel nem lesz gondja.

Funkciók

A honlap funkcióit a kínált szolgáltatás, termék alapján határozzuk meg. Általában szükséges a folyamatos tartalomfejlesztés új hírek, cikkek feltöltésének lehetősége. Az oldal bonyolultságának megfelelő navigációt érdemes kialakítani, ezzel szemben az alapvető kívánalom, hogy a látogató egyszerűen találja meg a számára érdekes tartalmat, információt. Van, amikor elég egy hagyományos menü, de bonyolultabb oldalaknál kategória vagy címke rendszert használhatunk, illetve szabad szavas keresővel láthatjuk el. Az ügyfél kommunikációjának is több formája lehet: komment, fórum, vendégkönyv, különböző közösségi oldalakkal való összekapcsolás. Az adatbázis építéshez feliratkozókat kell gyűjtenünk, a feliratkozást ajándékokkal, kedvezményekkel, ingyenesen letölthető információs anyagokkal ösztönözhetjük. Oldalunknak lehet webshop funkciója, elhelyezhetünk rajta videókat, képgalériát, eseménynaptárt, foglalási rendszert.

Design

A designt mindig a célcsoport elvárásaihoz igazítjuk, az ő számukra kell vonzó, befogadható, bizalomgerjesztő legyen. Választhatunk előre elkészítet sablonokat, vagy erre a szakterületre specializálódott grafikus tervezi meg számunkra az arculatot. A design szerepe a termék alapján eltérő jelentőségű lehet, a legtöbb esetben azonban elmondható, hogy a funkció és a használhatóság előnyt élvez a látvánnyal szemben. Napjainkban elvárás, hogy a honlapok bármely eszközről megtekinthetők legyenek, az úgynevezett responsive design révén a tabletek, telefonok, különböző méretű monitorok egyaránt alkalmasak a megjelenítésre.

Tartalom

A folyamatos, minőségi tartalom ma a legerősebb eszköz egy honlap látogatottságának növelésében, érdekes hírek és hasznos cikkek közzétételére van szükség. Számítunk az Ön és munkatársai hozzáértésre a tartalom generáláshoz, a nyers szövegeket mi öntjük végleges formába, ami már figyelembe veszi a marketing és keresőoptimalizálás szempontjait is.

3) Online marketing kampányok kivitelezése>

A hatékony online kampányok révén sikeresen növeljük a látogatottságot, garanciát vállalva az eredményekért!

Ha átgondolt értékesítési stratégia mentén kialakítottuk honlapunkat, már csak látogatókat kell vonzanunk oldalunkra. Annak érdekében, hogy valódi érdeklődőket és vásárlókat eredményezzen látogatásuk, célzottan a téma, termék, szolgáltatás iránt érdeklődőket próbáljuk megszólítani. Az eszközök széles köre áll rendelkezésünkre, az egyes kampányokat egymás után hajtjuk végre és levonjuk a tapasztalatokat.

Három fő csoportra oszthatjuk az eszközöket, ezeket kombinálva, tapasztalati úton alakítjuk ki az Ön vállalkozása számára legkedvezőbb kampányt.

Tartalommarketing

A folyamatos tartalomkészítés mögé is koncepciót teszünk. Előre megtervezzük a lehetséges témákat, kulcsszavakat, amelyeket az aktualitás piaci, látogatottsági adatoknak megfelelően alakítunk. Többféle megjelenítési forma is lehetséges: a honlap bejegyzésen kívül lehet kép, infógrafika, videó, hanganyag, ez utóbbiak a közösségi média csatornáin (youtube, facebook) jobban terjeszthetők.

E-mail marketing

Az adatbázis felhasználásának is van több eszköze. Az egyik leghatékonyabb módszer, amikor tervezett módon egy kész levél sorozatot küldünk ki, mely rávezeti a vásárlásra a látogatót. Direkt ajánlattal is megkereshetjük ügyfeleinket, ilyenkor az akciók, egyedi ajánlatok irányítják a vásárlás felé a feliratkozót. Célszerű a folyamatos hírlevél küldése, a feliratkozóinkat akár több csoportra oszthatjuk és eltérő tartalmú hírlevelet küldhetünk számukra.

Fizetett hirdetések

Szemléletünk szerint minél több lehetőséget kipróbálunk és a jövedelmező eszközöket használjuk. A honlap elkészítését követően már elindítunk egy próba kampányt Pl. AdWords, Facebook és Etarget alkalmazásával, majd a kampány eredményeit nyomon követve alakítjuk ki fizetős eszközeinket. Ez azért is hasznos, mert a tartalomfejlesztés és keresőoptimalizálás gyümölcse csak később érik be (2-3 hónap), de így már az első naptól számíthatunk látogatókra és gyűjthetjük a feliratkozókat.

4) Elemzés, folyamatos követés

A honlap elindítása után nyomon tudjuk követni a látogatottsági adatokat, illetve a különböző kampányok adatait, amikből konkrét tapasztalatok alapján tudjuk alakítani a különböző eszközök használatát, de akár a stratégiáig visszanyúlva, az egész koncepciót. A tartalom folyamatos csiszolásával növeljük a konverziót, azaz a látogatók vásárlóvá válásának arányát. A kampányok intenzitását a szezonális igényekhez, piaci folyamatokhoz tudjuk igazítani. Indikátorokat határozunk meg, amelyek mérik a munkánk eredményességét.

Felkeltette érdeklődését ajánlatunk?

Értékesítőnk, Nagy Dávid várja megkeresését a 06-30-450-4098 telefonszámon és az info(kukac)info-partner.hu e-mail címen!

Amennyiben részletesebben is érdekli a Bevételt Termelő Weboldal, úgy iratkozzon fel email sorozatunkra: