Annak érdekében, hogy a hazai turisztikai desztinációk közötti versenyben az Ön térsége is jól szerepeljen, megfelelő termékfejlesztésre és marketing munkára van szükség!

A turisztikai imázselemzésen alapuló turizmus stratégia és turisztikai marketing stratégia hatékonyabbá teszi a fejlesztéseket és növeli a látogatottságot.

A sikeres turizmus fejlesztés és turizmus marketing alapja az átfogó helyzetelemzés. Vállaljuk területi vagy termék alapú turisztikai imázselemzés készítését, amely során feltárjuk a piaci viszonyokat és a versenyhelyzetet, a célcsoport-specifikus megítéléseket és elvárásokat, ezáltal meghatározva a térség vagy a szolgáltatás turisztikai potenciálját. Imázselemzésünk megmutatja, hogy mely adottságokat milyen módon érdemes fejleszteni, hogy versenyképes és vonzó legyen az adott desztináció vagy turisztikai termék.

A turisztikai imázselemzés módszeréről Dr. Spiegler Patrícia: A turisztikai imázselemzés c.  doktori értekezésében olvashat.

A helyzetelemzés megállapításaira épülően dolgozzuk ki a turizmusfejlesztési stratégiát, amely hosszú távon határozza meg a fejlesztés fő irányvonalait, mint például pozicionálás, célcsoport meghatározás, attrakció- és szolgáltatásfejlesztés. A stratégiai tervek kijelölik az elérendő célokat és az azok megvalósításához szükséges lépéseket, feladatokat, továbbá előkészítik és megalapozzák a turisztikai pályázatokat.

A turizmus tudatos fejlesztése növeli a turisztikai marketing hatékonyságát, mivel  az az előre meghatározott célcsoportok és piaci pozicionálás szerint történik. Kiemelten foglalkozunk online turisztikai marketing kampányok tervezésével és lebonyolításával.

Segítséget nyújtunk a turisztikai desztináció menedzsment (TDM) szervezetek felállításában, tevékenységük tervezésében és megvalósításában.

Hívja munkatársunkat a 0630 4504098-as számon és egyeztessen konzultációs időpontot!