Online Katapult első alkalommal Szekszárdon!

2018. május 24-én az Online Marketing Konferencián

 

Hogyan szerezhetsz vevőket az internet segítségével, mik azok az online marketing eszközök, amelyeket minden cégnek alkalmaznia kellene? Miről írj a Facebook-on, hogy aktív legyen az oldalad? Hogyan lesz kiszámítható az értékesítés, milyen egy értékesítési forgatókönyv?

Ha szeretnél választ kapni ezekre a kérdésekre, ajánljuk figyelmedbe Online Marketing Konferenciánkat. A konferencián az utóbbi évek egyik legsikeresebb online marketingcsapata, az Online Katapult is megosztja tudását és tapasztalatait most első alkalommal Szekszárdon! Hogy kik is az Online Katapultosok, arról ITT olvashatsz bővebben!

Program: 

13.30 – tól Regisztráció

14.00 – 14.45 Domán Zsolt – Miről írj a Facebook-on, hogy aktív legyen az oldalad és idővel véleményvezérré válhass?

14.45 – 15.10 Nagy Dávid – Online Marketing Minimum: Ennyit tegyél meg vállalkozásodért!

15.10 – 15.35 Tulok Imre – Az értékesítési forgatókönyv: 8 kihagyhatatlan lépés, ami kiszámíthatóvá teszi a cégedben az értékesítést.

15.35 – 16.00 Kapcsolatépítés, tanácsadás

Előadóink:

Domán Zsolt – Online Katapult társalapító, online marketing „fenegyereke”

Tulok Imre – tréner, oktató és pszichodramatista

Nagy Dávid – vállalkozásfejlesztési tanácsadó, Info-Partner alapító

Online Marketing Konferenciánkat. A konferencián az utóbbi évek egyik legsikeresebb online marketingcsapata, az Online Katapult is megosztja tudását és tapasztalatait most első alkalommal Szekszárdon!Előadások:

Domán Zsolt – Miről írj a Facebook-on, hogy aktív legyen az oldalad és idővel véleményvezérré válhass?

Vágytál már arra, hogy az iparágadban neked legyen a legaktívabb Facebook oldalad? Előfordult már, hogy duzzogva gondoltál a versenytársadra, akinek a posztjai alatt több a lájk, a hozzászólás és megosztás? Lehet, hogy eddig hiába törted a fejed, hiába írtál „vevőnyelven” bármit is a Facebook oldaladra, csak nem akarnak akartak odaszokni az emberek? Az előadásomban megmutatom, miként tudsz azzá a közösségi vezetővé válni, aki mindig is szerettél volna lenni!

Nagy Dávid – Online Marketing Minimum: Ennyit tegyél meg vállalkozásodért!

Nincs időd a vállalkozás marketingjének fejlesztésére, nincs erre külön munkatárs a cégben? Nem tudod mire szánd azt a kevés időt és pénzt, amit marketingre tudsz fordítani? Ez az előadás azoknak szól, akik szeretnének egy közérthető és világos útmutatást kapni a vállalkozás marketing tevékenységének megalapozásához. Honlap, tartalom, Google és Facebook hirdetések, tömören és lényegre törően.

Tulok Imre – Az értékesítési forgatókönyv: 8 kihagyhatatlan lépés, ami kiszámíthatóvá teszi a cégedben az értékesítést.

Mi az a 8 lépés, amit bárki meg tud valósítani a saját cégében és eléri vele, hogy az értékesítés stabilan hozza a számokat? Hogyan lehet elérni, hogy az eladások orosz rulett helyett kiszámíthatók legyenek? Hogyan lehet emberfüggőségből rendszerfüggővé tenni a céged értékesítését? Megmutatom az előadáson, ahol részletesen végig vesszük a tennivalókat.

Szervezők:

Az esemény főszervezője a szekszárdi székhelyű Info-Partner Tanácsadó Szociális Szövetkezet. Társszervező a Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar.

Helyszín:

A rendezvény 2018. május 24-én 14.00-kor kezdődik a PTE-KPVK konferenciatermében (Szekszárd, Rákóczi u. 1.) A program várhatóan 16.00-ig tart.

A konferencián való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Ismerd meg az online marketing kulcsfontosságú fogásait és tegyél szert versenyelőnyre a konkurenciával szemben! Jelentkezz az alábbi űrlap segítségével!

Jelentkezés: