laptop with graphic

Hogy ne legyen gondja a marketingre se – Mi leszünk az Ön marketingese!

Online marketing kampány most 2+1 akciós ajánlatban, kifejezetten mikro- és kisvállalkozásoknak!

A 3 leghatékonyabb online marketing eszköz most egy csomagban: Facebook, Google AdWords és Tartalommarketing!

Mikro vállalkozás – mikro marketing?

Ne értékelje le a marketing szerepét! A mikro- és kisvállalkozások számára épp olyan fontos a tudatos és eredményes marketing, mint a nagyobb cégeknek.

Igen, ez így van. A marketing fontos, de… és itt sorakoznak a tények és a kérdések:

  • Egy ilyen kis cégnek hogyan érné meg marketingest foglalkoztatni?
  • Én magam, mint cégvezető foglalkozom a marketinggel. De nem jut rá sok időm.
  • Valamelyik munkatársam foglalkozzon munkaideje egy részében a marketinggel? Járjon mindenféle képzésre, hogy átlássa az online marketinget? Mi lesz, ha elmegy a cégtől?
  • Nincs marketingtervünk. Ad hoc jelleggel hirdetünk. Ha kapunk egy jó ajánlatot, vagy ha éppen szezonálisan szükségünk van rá, feladunk egy-egy hirdetést.
  • Nem jut pénz marketingre. Minimalizáljuk a marketingköltést, így hogyan tudnánk mégis hatékonyan hirdetni?

Tudta, hogy…

  • a szakemberek azt javasolják, a cégek az éves forgalom 5-10%-át fordítsák marketingre? A mikro- és kisvállalkozásoknak csak a töredéke teszi ezt meg.
  • azok a kisvállalkozások, akik tudatosan és folyamatosan marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak, mint azok, akik nem.
  • a kkv-k elsősorban az Interneten hirdetnek.
  • az Interneten komoly verseny alakult ki a legjobb ügyfelek megszerzéséért.

Mi a megoldás?

Többféle megoldás létezik. Mi javasolunk egyet.

  • Legyen folyamatos a cége marketing tevékenysége.
  • Ne az Ön ideje menjen rá, bízza szakértőkre.
  • Fordítsa az éves forgalom minimum 3-4%-át marketingre. Legyen tudatos a marketing költése.
  • Határozza meg a marketing célját: érjen el éves forgalomnövekedést.
  • Hirdessen költséghatékonyan és eredményesen az Interneten.

Amit ajánlunk:

Negyedéves komplex online marketing kampányok elérhető áron, profi kivitelezésben, mérhető eredményekkel.

A 3 leghatékonyabb online marketing eszközt most kettő áráért kínáljuk:

Facebook kampány:

A facebook egy (vagy inkább több) nagy falu, teli pletykával. Így természetesen helyi szinten is az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Ebben a szinte mindenki által ismert, a mindennapokban több órát használt közösségi hálóban könnyen növelhető a cég ismertsége és az érdeklődők, a rajongótábor köre. Ők igénylik a rendszeres, érdekes, vicces bejegyzéseket. Mi hetente 2 hangulatos posztot írunk nekik. A negyedéves hirdetési kampányokban pedig nyereményjátékokkal, ajánlatokkal célzottan megszólítjuk őket.

Google Adwords kampány:

Szükségünk van valamire? Utána akarunk nézni valaminek? Pár kattintás az Interneten és megvan a válasz. Ma már szinte mindenki a Google-ben keres. A szekszárdiak is. A negyedéves Adwords kampányok révén a releváns kulcsszavakra keresve a Google-ben az Ön cégét, termékét fogják megtalálni az érdeklődők. Az adwords rendszerében nyomon követjük, hogy mennyi látogatót, feliratkozót, vevőt hozunk az Ön honlapjára.

Tartalommarketing

Elsősorban annak ajánljuk, aki hosszú távon gondolkodik. Az a legköltséghatékonyabb, ha hirdetés nélkül kerülünk az elsők közé a Google találati listájában a releváns kulcsszavakra. Ehhez aktuális, egyedi, értékes tartalom kell a honlapra, ami a keresőoptimalizálás elveinek megfelel. Profi szövegíróink ebben segítenek. Ráadásul nem csak a Google, hanem a potenciális vevők szempontjaira is figyelünk: jól tagolt, marketinges, meggyőző szöveget írunk. Havonta 1 keresőoptimalizált bejegyzést teszünk közzé honlapján.

+ Amiket ajándékba adunk, ha megrendeli komplex online marketing kampány csomagunkat:

  • Honlapelemzés: Megvizsgáljuk, hogy weboldala milyen mértékben alkalmas a webes hirdetési kampányok lebonyolítására.
  • Kulcsszóelemzés: Kiderítjük, melyek a releváns kulcsszavak, amire a célcsoportja keres a Google-ben.
  • Marketingterv: Megtervezzük, tudatosan építjük fel a kampányokat.
  • Facebook oldal profilkép és borítókép grafikai tervezése
  • A lebonyolított kampányok eredményeinek kimutatása, elemzése

Mennyi az annyi?

Pont annyit költsön marketingre, hogy megérje. Számolja ki!

Éves forgalmának hány százalékát forgatja vissza marketingre? Tegyen egy próbát! Marketingezzen tudatosan, folyamatosan egész évben és nézze meg, mennyivel növekedett forgalma, megtérül-e a befektetése!

Áraink:

SZIMPLA: egy szolgáltatás igénybe vétele esetén 30.000 Ft/hó

DUPLA: két szolgáltatás igénybe vétele esetén 50.000 Ft/hó

TRIPLA: mind a három szolgáltatás igénybe vétele esetén 60.000 Ft/hó

Az árak az ÁFÁT nem tartalmazzák.

Az árak a Facebook és a Google hirdetési költséget nem tartalmazzák. Erre a javasolt minimális összeg kampányonként 10.000 Ft.

Ön szerint hoz annyi forgalomnövekedést az online marketing, hogy ez megtérüljön? Valószínűsíthetően igen. Próbálja ki!

Ha felkeltettük figyelmét, forduljon hozzánk bizalommal!

Ha kérdése merült fel, Spiegler Patríciát a 06 30 357 6926 telefonszámon és az info(kukac)info-partner.hu e-mail címen érheti el.

Kérjen ajánlatot online!