Mi a titok? Hogyan lehet sikeres, látogatott honlapot készíteni?

Sehogy. Amikor elkészül egy oldal, akkor egy új munkafázis következik, az oldal népszerűsítése. Jó oldalt lehet készíteni, de ez önmagában még nem hoz látogatókat. Ha nem végzi el valaki ezt a népszerűsítő munkát, akkor nem fog senki a honlapra találni, csupán az a pár ember, akiknek személyesen megemlíti létezését. Az Interneten csak azok számíthatnak érdeklődésre, akiknek hírük van. Ez hasonló ahhoz, mintha egy eldugott utca kis házikójában nyitna egy cégér és kirakat nélküli üzletet. Esélytelen, hogy bárki magától benyit. Ugyanennyi esélye van annak, hogy valaki egy ilyen oldal címét írja be a böngészőjébe.

A jó hír viszont az, hogy sok lehetőség van a látogatók megszerzésére. Titok sincs, inkább csak arra kell figyelni, hogy minél több eszközt állítsunk csatasorba. Ezeken a csatornákon keresztül elkezdenek csöpögni az érdeklődők, akik végül folyammá állnak össze. 3-6 hónapos munkával már 50-100 egyedi látogatója lehet naponta, de ez nagyban függ a honlap témájától.

Az érdekes tartalom növeli a látogatottságot, gondolom, ezt nem kell különösebben magyarázni. A további előnyei viszont már nem biztos, hogy annyira nyilvánvalóak. A mai kereső centrikus Interneten fontos, hogy ezek is elsődleges szempontnak tartják a kulcsszavakban bővelkedő, gyakran frissülő tartalmakat. Ha a keresők szeretik az oldalunkat, akkor előrébb kerülünk a találati listájukon, ami több látogatót jelent. A minőségi tartalom azt sugallja az olvasónak, hogy ez a cég szakértő a témában, és ezzel elnyerhetjük a bizalmát. Ha értékes a tartalom, akkor az magától terjed, hiszen az emberek elküldik egymásnak az oldal linkjét, illetve fórumokon, cikkekben hivatkoznak rá.

A legfontosabbnak a tartalomfejlesztést tartjuk, de emellett lehetőség van PR cikkek írására a mindig tartaloméhes webes médiának, továbbá saját magunk elhelyezhetjük az oldalunkra mutató linkeket különböző linkgyűjtőkben, apróhirdetésekben, fórumokon. Alakíthatunk gyümölcsöző kapcsolatot hasonló témával bíró, nem konkurens honlap tulajdonosokkal, de hirdethetünk egyéb médiában is.

Az eszközök sokfélék. Ajánlatunk, hogy ezeket az Ön lehetőségeihez optimalizálva, maximálisan kihasználjuk. Természetesen nem érthetünk minden témához, így a tartalomfejlesztés alapjait, konkrét információkat Önnek kell elkészítenie. Ezeket a szövegírás, keresőoptimalizálás szempontjainak megfelelően átírjuk, publikáljuk honlapján. Folyamatos linképítéssel népszerűsítjük oldalát, valamint saját oldalainkon, hírlevelünkkel is segítjük a terjedését.